Spotkania uczelni

Data dodania: 2020-09-22 15:08

W dniu dzisiejszym (2020-09-22) odbyło się zdalne spotkanie, zorganizowane przez Politechnikę Warszawską we współpracy z MUCI, uczelni, które dostały dofinansowanie do projektów w ramach konkursu "Uczelnia Dostępna". Chęć udziału w spotkaniu wyraziło wiele uczelni/podmiotów:

  • Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie
  • Akademia Finansów i Biznesu Vistula / Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula
  • Akademia Górniczo Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
  • Chrześcijańska Akademia Teologiczna
  • Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu
  • Międzyuniwersyteckie Centrum Informatyzacji
  • Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
  • Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej
  • Politechnika Białostocka
  • Politechnika Krakowska
  • Politechnika Śląska
  • Politechnika Warszawska
  • Politechnika Wrocławska
  • Powiślańska Szkoła Wyższa
  • Uczelnia Państwowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
  • Uczelnia Techniczno-Handlowa im. H. Chodkowskiej
  • Uniwersytet Warszawski, Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych
  • Uniwersytet Gdański, Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Biuro Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami
  • Uniwersytet Jagielloński Dział ds. Osób Niepełnoprawnych
  • Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
  • Uniwersytet Przyrodniczo - Humanistyczny w Siedlcach, Centrum Kształcenia i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnościami
  • Uniwersytet Szczeciński/ Dział Spraw Studenckich
  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • Uniwersytet Warszawski, Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych
  • Uniwersytet Wrocławski/ Zespół ds. Obsługi Studentów i Doktorantów z Niepełnosprawnością
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu i Bydgoszczy
  • Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
  • Wyższa Szkoła Prawa we Wrocławiu

Niektóre z nich (PW, UJ, UW, UŚ) podzieliły się informacjami o planowanych projektach. Zachęcaliśmy uczelnie do wspólnego działania. dzielenia się informacją, a także rozważenia możliwości, by wyniki prac trafiły ostatecznie do innych uczelni. Miejmy nadzieję, że to spotkanie ułatwi przyszłą współpracę.

Data dodania: 2020-09-06 13:12

MUCI wspólnie z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. zaprasza na webinarium "eDO - zastosowania eDowodu Osobistego w uczelniach".

Webinarium odbędzie się zdalnie, na platformie Google Meets, 22 września w godz. 10:00-11:30.

Adres spotkania: https://meet.google.com/coh-xhnk-gvb

Podczas webinarium zostaną przedstawione możliwości wykorzystania funkcjonalności cyfrowej warstwy dowodu osobistego przy pomocy systemu eDO_App.  Z użyciem telefonu i e-dowodu można zautomatyzować i przenieść do kanału online procesy uczelniane gdzie zachodzi: 

  • potwierdzanie tożsamości, 
  • weryfikacja autentyczności dowodu osobistego,
  • zawierania umów,
  • archiwizacja dokumentów,
  • przepisywanie danych z dowodu osobistego,
  • sprawdzanie listy obecności studentów (ćwiczenia, laboratoria, egzaminy).

Plan spotkania:

  1. Historia dowodu osobistego
  2. Ogólne informacje o e-dowodzie (od kiedy, liczby/statystyki, przyszłość rozwoju, czym się różni od poprzedniego)
  3. Budowa e-dowodu
  4. Rozwiązanie eDO_App – jak działa, dla kogo jest przeznaczone
  5. Funkcje e-dowodu
  6. Przypadki użycia w procesach Szkolnictwa Wyższego
  7. Gdzie już jesteśmy
  8. Wybrane regulacje prawne
  9. Proces wdrożenia eDO_App
  10. Demo w formie filmu (3 minuty)
  11. Pytania i odpowiedzi
  12. eDO_Auth wirtualna tożsamość - informacje ogólne
  13. eDoręczenia czyli elektroniczny list polecony – informacje ogólne

Link do strony internetowej eDO: https://edoapp.pl/

Osoby uczestniczące w spotkaniu ze strony PWPW:

  • Jerzy Judycki – Product Owner rozwiązania eDO_App
  • Szymon Kaczan – Product Owner rozwiązania eDoręczenia
  • Mikołaj Bury – Rozwiązania Cyfrowe Biznes kontakt
  • Piotr Warmiński – Rozwiązania Cyfrowe Biznes kontakt
Data dodania: 2019-11-28 20:33

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji „Cyfrowa uczelnia: dydaktyka, zarządzanie, transfer wiedzy”, która odbędzie się 10 grudnia br. na Uniwersytecie Warszawskim. Wydarzenie będzie okazją do podsumowania projektu „e-UW – rozwój e-usług Uniwersytetu Warszawskiego związanych z edukacją” oraz prezentacji e-usług wypracowanych w ciągu dwóch lat jego trwania. Z powstałych na UW e-usług będą mogły skorzystać inne uczelnie wyższe.

Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak obowiązuje na nią rejestracja do dnia 9 grudnia 2019 r. Zachęcamy do zapisów za pomocą formularza rejestracji.

  • Termin: 10 grudnia 2019 r., godz. 10:00-16:00
  • Miejsce: Uniwersytet Warszawski, Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych (aula C), ul. Żwirki i Wigury 101
  • Program jest dostępny TUTAJ.

Zapraszamy!

Projekt „e-UW – rozwój e-usług Uniwersytetu Warszawskiego związanych z edukacją” jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.

Prezentacje:

  1. USOSweb dla studentów i pracowników w aplikacji mobilnej
  2. E-rekrutacja kandydatów na studia poprzez system informatyczny
  3. System rekrutacji wspierający mobilność studentów i pracowników
  4. Procedowanie elektroniczne wniosków o akademik, stypendia rektora i pomoc socjalną
  5. Rekrutacja kandydatów na studia jako usługa w chmurze
Data dodania: 2019-11-23 10:32

W dniu 18 listopada 2019 r. na Wydziale Matematyki, Informatyki i Mechaniki UW odbyło się spotkanie robocze w sprawie standardu elektronicznej teczki studenta, zorganizowane przez Stowarzyszenie Forum Dziekanatów i MUCI. Punktem wyjściowym był materiał dotyczący specyfikacji prawnej elektronicznej teczki studenta opracowany przez zespół w składzie:

  • mgr Ewa Wiśniewska i dr hab. Katarzyna Górak-Sosnowska – Stowarzyszenie Forum Dziekanatów
  • dr Janina Mincer-Daszkiewicz – Komisja ds. USOS, MUCI
  • mgr Aleksandra Matukin-Szumlińska (AGH) – konsultacja prawnicza

Informacja o projekcie

W związku ze zmianą przepisów prawnych polegającą na wprowadzeniu możliwości prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów w formie elektronicznej, co wynika z Rozporządzenia MNiSW w sprawie studiów 28.09.2018 z późn. zm., przedstawiciele Stowarzyszenia Forum Dziekanatów oraz Komisji ds. USOS Międzyuniwersyteckiego Centrum ds. Informatyzacji rozpoczęli w lipcu 2019 r. opracowywanie standardu elektronicznej teczki studenta. Standard takiej teczki powinien spełniać trzy rodzaje warunków:

  • formalno-prawne wymagane przepisami prawa powszechnego,
  • techniczne dla systemów informatycznych służących do obsługi toku studiów,
  • wynikające z organizacji pracy i regulacji wewnętrznych poszczególnych uczelni.

W ciągu ostatnich czterech miesięcy dokonaliśmy przeglądu stanu prawnego dotyczącego prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, tak w formie tradycyjnej, jak i elektronicznej; określiliśmy, jaki zestaw dokumentów powinien się w teczce znajdować, a także przeprowadziliśmy wstępne konsultacje z MNiSW. Kolejnym etapem prac nad standardem elektronicznej teczki studenta jest opracowanie rozwiązań informatycznych, które umożliwią jak najbardziej funkcjonalne sposoby wytwarzania i gromadzenia dokumentacji przebiegu studiów. W tym celu Stowarzyszenie Forum Dziekanatów oraz MUCI zorganizowało spotkanie robocze. Wzięli w nim udział przedstawicieli wszystkich stron, które mogą być zaangażowane we wdrażanie elektronicznej teczki studenta, a zatem informatyków z uczelni wdrażających, przedstawicieli producentów oprogramowania dla uczelni, a także specjalistów z zakresu cyfryzacji i prawa.

Wypracowany przez zespół standard elektronicznej teczki studenta zostanie opublikowany w dostępie ogólnym. Wychodzimy bowiem z założenia, że wspólne wypracowanie standardu elektronicznej teczki studenta nie tylko przyczyni się do oszczędności finansowych i ekologii, ale także ułatwi pracę osobom zajmującym się obsługą toku studiów, czyli nam  wszystkim.

Organizatorzy spotkania roboczego w sprawie e-teczki

Organizatorzy spotkania

Data dodania: 2019-09-07 18:23

unia_europejska_50px.png

euslugikolor_50px.png

Budynek MIM: https://www.mimuw.edu.pl/dojazd, sala 2180 w budynku: https://www.mimuw.edu.pl/plan-budynku#sala2180.

 

Szanowni Państwo,

pragniemy Państwa serdecznie zaprosić na drugą konferencję dotyczącą najnowszych rozwiązań informatycznych w zakresie internetowej rekrutacji kandydatów na studia rozwijanych na rzecz środowiska przez Uniwersytet Warszawski. Konferencja odbędzie się w dniu 29 października 2019 roku w Warszawie na Wydziale Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego.

Głównym celem konferencji jest przedstawienie systemu rekrutacji kandydatów na studia, systemu rekrutacji na studia częściowe (w ramach programów współpracy międzynarodowej) oraz usługi umożliwiającej uczelniom hostowanie systemu rekrutacyjnego na oferowanej przez UW platformie chmurowej. Wszystkie wymienione usługi powstają w ramach projektu „e-UW – rozwój e-usług Uniwersytetu Warszawskiego związanych z edukacją” finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014–2020. Beneficjentami projektu, a więc użytkownikami e-usług, mają być w pierwszej kolejności uczelnie województwa mazowieckiego, ale naszymi rozwiązaniami pragniemy zainteresować także inne uczelnie w Polsce, w szczególności uczelnie zrzeszone w konsorcjum MUCI (Międzyuniwersyteckie Centrum ds. Informatyzacji). Oferta obejmuje możliwość korzystania z powstających na UW systemów rekrutacji kandydatów, zarówno instalowanych lokalnie na uczelniach, jak i udostępnianych przez UW jako usługa w chmurze (w modelu SaaS). Oferta w okresie trwania projektu jest bezpłatna.

Systemy i rozwiązania będące przedmiotem konferencji były używane do rekrutacji na rok akademicki 2019/2020 na ponad 20 uczelniach. System jest dojrzały i sprawdzony w boju, ale nadal będzie rozwijany, zatem warto wymienić doświadczenia i porozmawiać o planach na przyszłość.

Celem spotkania jest budowanie współpracy z uczelniami, szczególnie Mazowsza, które są zainteresowane skorzystaniem z e-usług rozwijanych przez UW.

  • Dla uczelni które nie miały wcześniej do czynienia z oprogramowaniem IRK będzie to szansa na poznanie tego oprogramowania pod kątem ewentualnego wdrożenia.
  • Dla uczelni które od lat funkcjonują w środowisku MUCI - będzie to możliwość do  zapoznania się z nowymi funkcjonalnościami IRK i do zacieśniania współpracy.
  • Dla uczelni które są przywiązane do innych rozwiązań - będzie to okazja do poznania analogicznych działów innych uczelni i do wymiany doświadczeń.

Konferencja skierowana jest głównie do osób kierujących na uczelniach procesem rekrutacji na studia.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Więcej informacji o projekcie "e-UW – rozwój e-usług Uniwersytetu Warszawskiego związanych z edukacją” można znaleźć na stronie projektu.

Konferencja odbędzie się w budynku Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego, przy ulicy Banacha 2, w sali 2180.

wydzialMIM.JPEG

zdjecie_sali.jpg

 

Osoby zainteresowane konferencją prosimy o rejestrowanie się pod adresem https://ankieter.mimuw.edu.pl/surveys/137/. Rejestracja jest bezpłatna, uczestnikom zapewnimy lunch i przerwę kawową. Koszty przyjazdu i ewentualnego noclegu należy pokryć we własnym zakresie. Liczba uczestników jest ograniczona do ok. 80, ze względu na rozmiar sali, w której odbędzie się konferencja. Zdecydowane pierwszeństwo mają uczelnie z województwa mazowieckiego, ale w miarę wolnych miejsc zapraszamy także inne uczelnie. Wszystkich zarejestrowanych powiadomimy o przyjęciu bądź nieprzyjęciu zgłoszenia.

A. Harmonogram spotkania w pigułce

  • 09:00-09:30 Rejestracja uczestników, powitalna kawa, rozmowy kuluarowe
  • 09:30-10:00 Część wstępna
  • 10:00-11:00 Część merytoryczna 1
  • 11:00-11:15 Przerwa kawowa
  • 11:15-12:00 Część merytoryczna 2
  • 12:00-13:00 Część merytoryczna 3
  • 13:00-14:00 Lunch, rozmowy kuluarowe
  • 14:00-15:00 Część merytoryczna 4
  • 15:00-15:30 Plany rozwoju IRK
  • 15:30-16:00 Część chmurowa

B. Szczegółowy harmonogram spotkania

Część wstępna (30 minut)
W tym bloku, po krótkim powitaniu, przedstawimy Państwu projekt "e-UW – rozwój e-usług Uniwersytetu Warszawskiego związanych z edukacją", w ramach którego powstaje IRK, IRK na potrzeby studiów częściowych i Chmura dla IRK.

Skomentujemy także przebieg tegorocznych rekrutacji przeprowadzonych w systemie IRK (na przykładzie UW i innych uczelni uczestniczących w spotkaniu).

Część merytoryczna
Proponujemy formę, która powinna być interesująca zarówno dla uczelni, które chcą poznać możliwości IRK, jak i tych, które już z niej korzystają. W kolejnych mini-sesjach tematycznych przedstawimy krótko określoną funkcjonalność systemu rekrutacji, a następnie w formie pytań i odpowiedzi będziemy rozmawiać o tym co się sprawdziło, co wymaga zmiany, co wymaga rozszerzenia. To nam w szczególności pozwoli pozbierać postulaty uczelni i zaplanować prace do wykonania przed kolejną rekrutacją.

  • Sesja 1 (60 min)
    • Definiowanie oferty (rekrutacja na różne rodzaje studiów)
    • Uprawnienia w systemie (role kontekstowe)
    • Ochrona danych osobowych, anonimizowanie danych
  • Sesja 2 (45 min)
    • Definiowanie rekrutacji
    • Przebieg rekrutacji
    • Komunikacja z kandydatami na studia
  • Sesja 3 (60 min)
    • Opłaty rekrutacyjne
    • Zgłoszenia rekrutacyjne
    • Zestawy pytań
    • Kwalifikacja kandydatów (formuły egzaminacyjne i rankingowe, priorytety)
  • Sesja 4 (60 min)
    • Raporty
    • Statystyki
    • Eksport, import danych
    • Integracja IRK z systemami zewnętrznymi (KReM, USOS, dostawcy tożsamości, login.gov.pl)
    • Rekrutacja na studia częściowe

Plany rozwoju IRK (30 minut)
Przedstawimy zarówno nasze plany (w tym integracja IRK z USOS, IRK dla programu MOST), jak i wymagania zabrane w trakcie sesji merytorycznych. Omówimy też tryb współpracy po zakończeniu projektu.

15:30-16:00 Część chmurowa
To zasadniczo sesja przeznaczona dla uczelni zainteresowanych skorzystaniem z infrastruktury UW pod IRK, ale zapraszamy wszystkich chętnych. O swoich doświadczeniach z chmurą na UW opowie uczelnia, która przeprowadziła w tej infrastrukturze tegoroczną rekrutację. Przedstawimy warunki korzystania z chmury w kolejnych latach, po zakończeniu projektu.

 

 

Data dodania: 2018-10-30 20:09

unia_europejska_50px.png

euslugikolor_50px.png

Budynek MIM: https://www.mimuw.edu.pl/dojazd, sala 2180 w budynku: https://www.mimuw.edu.pl/plan-budynku#sala2180.

 

Szanowni Państwo,

pragniemy Państwa serdecznie zaprosić na konferencję dotyczącą najnowszych rozwiązań informatycznych w zakresie internetowej rekrutacji kandydatów na studia rozwijanych na rzecz środowiska przez Uniwersytet Warszawski. Konferencja odbędzie się w dniu 28 listopada 2018 roku w Warszawie na Wydziale Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego.

Głównym celem konferencji jest przedstawienie systemu rekrutacji kandydatów na studia, systemu rekrutacji na studia krótkoterminowe i staże pracownicze (mobilność studentów i pracowników w ramach programów współpracy międzynarodowej) oraz usługi umożliwiającej uczelniom hostowanie systemu rekrutacyjnego na oferowanej przez UW platformie chmurowej. Wszystkie wymienione usługi powstają w ramach projektu „e-UW – rozwój e-usług Uniwersytetu Warszawskiego związanych z edukacją” finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014–2020. Beneficjentami projektu, a więc użytkownikami e-usług, mają być w pierwszej kolejności uczelnie województwa mazowieckiego, ale naszymi rozwiązaniami pragniemy zainteresować także inne uczelnie w Polsce, w szczególności uczelnie zrzeszone w konsorcjum MUCI (Międzyuniwersyteckie Centrum ds. Informatyzacji). Oferta obejmuje możliwość korzystania z powstających na UW systemów rekrutacji kandydatów, zarówno instalowanych lokalnie na uczelniach, jak i udostępnianych przez UW jako usługa w chmurze (w modelu SaaS). Oferta w okresie trwania projektu jest bezpłatna.

Celem spotkania jest budowanie współpracy z uczelniami, szczególnie Mazowsza, które są zainteresowane skorzystaniem z e-usług rozwijanych przez UW. Planujemy omówienie funkcjonalności i doświadczeń zebranych podczas testów i pilotażowych wdrożeń, oraz dyskusję o oczekiwaniach przyszłych użytkowników i planach dalszego rozwoju.

Dla uczelni które nie miały wcześniej do czynienia z oprogramowaniem IRK będzie to szansa na poznanie tego oprogramowania pod kątem ewentualnego wdrożenia.

Dla uczelni które od lat funkcjonują w środowisku MUCI - będzie to możliwość do  zapoznania się z nowymi funkcjonalnościami IRK i do zacieśniania współpracy.

Dla uczelni które są przywiązane do innych rozwiązań - będzie to okazja do poznania analogicznych działów innych uczelni i do wymiany doświadczeń.

Konferencja skierowana jest głównie do osób kierujących na uczelniach procesem rekrutacji na studia.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Więcej informacji o projekcie "e-UW – rozwój e-usług Uniwersytetu Warszawskiego związanych z edukacją” można znaleźć na stronie projektu.

Konferencja odbędzie się w budynku Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego, przy ulicy Banacha 2, w sali 2180.

wydzialMIM.JPEG

zdjecie_sali.jpg

 

Osoby zainteresowane konferencją prosimy o rejestrowanie się pod adresem https://ankieter.mimuw.edu.pl/surveys/119/. Rejestracja jest bezpłatna, uczestnikom zapewnimy lunch i dwie przerwy kawowe. Koszty przyjazdu i ewentualnego noclegu należy pokryć we własnym zakresie. Liczba uczestników jest ograniczona do ok. 100, ze względu na rozmiar sali, w której odbędzie się konferencja. Zdecydowane pierwszeństwo mają uczelnie z województwa mazowieckiego, ale w miarę wolnych miejsc zapraszamy także inne uczelnie. Wszystkich zarejestrowanych powiadomimy o przyjęciu bądź nieprzyjęciu zgłoszenia.

Harmonogram konferencji

09:00-10:00 Rejestracja, powitalna kawa, możliwość rozmów z gospodarzami i uczestnikami konferencji

10:00-10:10 Powitanie uczestników przez Dziekana Wydziału MIM, prof. Pawła Strzeleckiego

10:10-10:30 Krótka prezentacja projektu "e-UW – rozwój e-usług Uniwersytetu Warszawskiego związanych z edukacją” przez koordynatora projektu, dr Izabellę Bednarczyk-Bochenek (prezentacja).

10:30-11:45 IRK - funkcjonalności, nowe rozwiązania: prezentacja, dyskusja, wymiana doświadczeń (prezentacja, dokumentacja).

11:45-12:00 Przerwa kawowa

12:00-13:00 IRK dla studiów krótkoterminowych (dokumentacja).

13:00-14:00 Lunch

14:00-15:30 Chmura - technologi (prezentacja), Praktyczne i formalne aspekty użytkowania IRK i chmury w czasie trwania projektu i po jego zakończeniu (prezentacja).

15:30-16:00 Dyskusja i wymiana doświadczeń

 

 

Data dodania: 2017-10-07 11:35

University of Warsaw together with MUCI (Consortium of Polish Higher Education Institutions) organizes a conference on central admission for higher education in Poland.

The conference will take place in Warsaw on November 14th, 2017 in Pałac Kazimierzowski, Senate meeting room, second floor, at the central campus of the University of Warsaw, Krakowskie Przedmieście 26/28, Warsaw, Poland. The map is available at this address (number 1 on the map).

Pałac Kazimierzowski

Sala Senatu

Participants are kindly asked to register at the registration page. Registration is free of charge with coffee and lunch included, but participants are expected to pay for their own travelling costs. The number of participants is limited due to the size of the meeting room to app. 60-70 persons. The conference is in the first place directed to the vice rectors for student affairs of Polish higher education institutions and heads of admission offices. Expecially authorities from the Mazovia district are heartly welcome.

The main purpose of the conference is to start discussion among authorities from Polish HEIs, representatives of the Ministry of Science and Higher Education, and other stakeholders on the possibility to organize in Poland central admission for higher education, architecture of such admission and the roadmap.

The good starting point to such discussion would be to hear about the experience of other countries,  especially those which participate with UW and MUCI in the EMREX project, which aims to support digital transfer of student achievements and in such way easy delivery of trustful data to admission systems.

We invited experts from Norway, Finland, Sweden, Denmark to share with Poland their experience and expertise in business processes involved in central admission to higher education. The experts will tell us how those processes are organized in each country, how the central admission came to live, was this  governmental decision or rather bottom up initiative of the institutions themselves. They will talk about challenges which may be encountered on the way and will share with the audiece their personal opinions on pros and cons of the central admission. The information on IT support for the process will also be mentioned.

The presentations will be followed by the panel discussion with the invited guests and the audience.

Agenda

09:30-10:30 Coffee and registration, time for talks in the lobby or short trip around the campus

10:30-10:40 Welcome words by the hosts (Prof. Jolanta Choińska-Mika, Vice-Rector for Student Affairs and Quality of Teaching)

10:40-11:00 Why is this a good time to start discussion about central admission in Poland (Prof. Przemysław Korytkowski, advisory board for the Ministry of Science and Higher Education)

11:00-11:30 Central admission in Norway (Geir Vangen – CERES, University of Oslo)

11:30-12:00 Central admission in Sweden (Gunilla Hammarström, John Evans – Swedish Council of Education)

12:00-13:00 Lunch

13:00-13:30 Central admission in Finland - part 1 (Marcus Caselius - Finnish National Agency for Education), part 2 - Eva Raudasoja - University of Oulu)

13:30-14:00 Central admission in Denmark (Tine Bjerregaard - Danish Agency for Science and Higher Education)

14:00-14:30 Coffee

14:30-15:00 How EMREX may help in IT support for central admission (Janina Mincer-Daszkiewicz, Geir Vangen)

15:00-16:30 Panel discussion run by Prof. P. Korytkowski, panelists  - presenters from Norway, Sweden, Finland, Denmark, Prof. J. Choińska-Mika, Prof. M. Kręglewski (director of MUCI), Prof. S. Jackowski (KEJN)

Some photos from the conference.

The content of this page is available at the EMREX project web page, the short brochure with the invitation can be downloaded from this address.

Data dodania: 2008-05-13 14:00

Uniwersytet Warszawski odwiedzili goście ze Szwecji związani z projektem LADOK - szwedzkim odpowiednikiem USOS. Wizyta została upamiętniona fotograficznie. Prezentacje gospodarzy spotkania: